Polityka Jakościowo - Środowiskowa
Priorytetowym celem Przedsiębiorstwa
REMA Sp. z o. o. z siedzibą w Brzezinach jest stałe spełnianie wymagań
Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości sprzedaży
zaopatrzenia technicznego dla wielu gałęzi przemysłu oraz wykonywanie elementów
z tworzyw sztucznych techniką obróbki skrawaniem na podstawie rysunków
Klientów lub własnych.
Problematyka
ochrony środowiska odgrywa
istotną rolę w świadomości Zarządu, dlatego też zajmuje ważne miejsce wśród
zadań realizowanych przez firmę i leży w kompetencjach osób w niej
zatrudnionych.
Nasze cele realizujemy poprzez:
- stałą orientację na potrzeby i oczekiwania Klientów zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych,
- produkcję i sprzedaż wyrobów wysokojakościowych, spełniających wymagania Klientów,
- indywidualne i rzetelne podejście do każdego Klienta i zdobycie jego trwałego zaufania,
- stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
- ciągłe umacnianie pozycji na rynku,
- przestrzeganie obowiązujących wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiska oraz innych wymagań dotyczących działalności firmy,
- doskonalenie wszystkich procesów realizowanych w Naszej firmie,
- ograniczanie stosowania, a gdzie można eliminowania substancji szkodliwych dla środowiska,
- stosowanie rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych umożliwiających ograniczanie uciążliwości procesów u źródła,
- prowadzenie racjonalnej i niestwarzającej zagrożenia dla środowiska gospodarki odpadami, powstającymi w wyniku prowadzonej działalności, poprzez segregację, zabezpieczanie lub przekazywanie do recyklingu czy unieszkodliwiania,
- uwzględnianie zagadnień ochrony środowiska na każdym poziomie zarządzania oraz stałe podnoszenie świadomości ekologicznej pracowników,
- zapewnienie by realizacja działalności prowadzona była w warunkach przyjaznych środowisku i bezpiecznych dla człowieka.
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Zarządu oraz pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz skuteczne zarządzanie procesami w sposób umożliwiający ciągłe zmniejszanie niekorzystnych oddziaływań na środowisko zgodnie z zasadami ciągłego doskonalenia w każdym aspekcie funkcjonowania firmy, a także wymagań norm PN – EN ISO 9001:2009 i PN – EN ISO 14001:2005.
Tak opisaną i wdrożoną Politykę
jakościowo-środowiskową firmy wraz z pracownikami będziemy promować i
stosować z należytą starannością oraz będziemy dbać o jej aktualność.